مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 14:252021-12-20سياسي

کارگر: بودجه راهیان نور را حذف کردند و گفتند اولویت دولت مسائل اقتصادی است


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: متأسفانه ملاحظه کردیم ردیف مستقل بودجه راهیان نور در سال 1401 حذف شده است و وقتی ما دلیل این اتفاق را جویا شدیم به ما اعلام کردند که اولویت دولت مسائل اقتصادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از 100 عنوان کتاب حوزه جهاد، ایثار و شهادت با عنوان جشنواره کتاب سرو صبح امروز (دوشنبه 29 آذر ماه) با حضور بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع، غلامعلی حداد عادل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سعید غضنفری مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) در سالن همایش های بین المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با تأکید بر اینکه اگر در کشور امنیت برقرار نباشد، شاهد شکوفایی فرهنگ و اقتصاد نیز نخواهیم بود، اظهار داشت: باید در نظر داشته باشیم که هر زمان کشورمان ضعیف شد، دشمن حمله کرد؛ در جنگ تحمیلی نیز دقیقا این اتفاق روی داد، یعنی وقتی در موضع ضعف بودیم دشمن به کشورمان حمله کرد.

وی با اشاره به حمله وحشیانه مغول به ایران افزود: فرهنگ ایرانی در حمله مغول ها ضربه خورد که آن هم به دلیل نبود امنیت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگر: بودجه راهیان نور را حذف کردند و گفتند اولویت دولت مسائل اقتصادی است

کارگر: بودجه راهیان نور را حذف کردند و گفتند اولویت دولت مسائل اقتصادی است