مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 14:552021-12-20اقتصادي

با ممنوعیت محصولات ال جی و سامسونگ، برندهای جایگزین کدامند؟!


برندهای کره ای ال جی و سامسونگ سال ها در ایران فعالیت حرفه ای داشتند و با لوازم خانگی با کیفیتی که تولید می کردند هر کدام، کنجی از خانه مان را گرفته بودند و کمی از سختی های زندگی را آسان تر می کردند.

- با ممنوعیت محصولات ال جی و سامسونگ، برندهای جایگزین کدامند؟! برندهای کره ای ال جی و سامسونگ سال ها در ایران فعالیت حرفه ای داشتند و با لوازم خانگی با کیفیتی که تولید می کردند هر کدام، کنجی از خانه مان را گرفته بودند و کمی از سختی های زندگی را آسان تر می کردند.

به دلیل سیاست های موجود، لوازم خانگی های کره ای دیگر نمی توانند به راحتی در ایران فعالیت کنند و برای همین پیدا کردن لوازم خانگی این شرکت ها سخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام افرالند، وقتی خرید لوازم خانگی کره ای به یک چالش تبدیل شده یا باید سراغ لوازم خانگی ایرانی برویم یا اینکه دیگر شرکت های معروف مانند سونی، شیائومی، بوش، هایسنس و پاناسونیک را انتخاب کنیم.

در این مقاله می خواهیم به بررسی برندهای غیر کره ای که در صنعت لوازم خانگی فعالیت حرفه ای دارند بپردازیم و به این سوال اصلی پاسخ دهیم: با ممنوع شدن لوازم خانگی ال جی و سامسونگ در ایران از چه برند لوازم خانگی خودمان را تهیه کنیم؟ لوازم خانگی ایرانی لوازم خانگی ایرانی چند سالی است که فعالیت خوبی دارند و محصولات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ممنوعیت محصولات ال جی و سامسونگ، برندهای جایگزین کدامند؟!

با ممنوعیت محصولات ال جی و سامسونگ، برندهای جایگزین کدامند؟!