مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 15:352021-12-20بين الملل

نهادهای بین المللی به تعهدات خود در قبال پناهندگان افغان عمل کنند


وزیر کشور با بیان اینکه کمیساریای عالی پناهندگان سازمانی انسانی و در چارچوب خدمت به بشریت شکل گرفته است، گفت: انتظار داریم سازمان های بین المللی به تعهدات خود در حوزه پناهندگان عمل کنند.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در نشست مشترک با فیلیپو گراندی کمیسر عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان اظهار کرد: به همین دلیل انتظار داریم که سازمان های بین المللی و اروپا به تعهدات مالی خود در حوزه پناهندگان عمل کنند.

وی با بیان اینکه نسبت به نهاد کمیساریای عالی پناهندگان احساس خوبی داریم، گفت: کمیساریای عالی پناهندگان سازمانی انسانی و در چارچوب خدمت به بشریت شکل گرفته است و به همین دلیل احساس مثبتی به این نهاد بین المللی داریم.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به ارائه خدمات درمانی و آموزشی به اتباع افغانستانی مقیم ایران، گفت: اتباع خارجی مقیم در داخل کشور مثل سایر شهروندان ایرانی خدمات بهداشتی و درمانی مناسب دریافت می کنند.

وحیدی افزود: جمهوری اسلامی ایران هرگز دیواری برای ممانعت از ورود مهاجرین نکشیده است و این در حالی است که حمایت بین المللی از خدماتی که ایران به اتباع بیگانه می دهد، ناچیز است.

وی خاطرنشان کرد: احساس ما این است که طرف های اروپایی این تصور را دارند که جمهوری اسلامی ایران مهاجرین را می پذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای بین المللی به تعهدات خود در قبال پناهندگان افغان عمل کنند

نهادهای بین المللی به تعهدات خود در قبال پناهندگان افغان عمل کنند