مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 15:402021-12-20سياسي

اطلاعات سببی و نسبی افراد تکمیل می شود/ ثبت هویت خانوادگی


مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر از ثبت هویت خانوادگی به عنوان یکی از برنامه های مهم یاد کرد و گفت: اطلاعات سببی و نسبی افراد تکمیل می شود.

- ، اسکندر پاسالار عصر دوشنبه در نشست تودیع و معارفه رییس ثبت احوال شهرستان گناوه اظهار داشت: سازمان ثبت احوال از قدیمی ترین دستگاه ها در کشور که 103 سال است به خدمت رسانی مردم در عرصه نظام اداری مشغول انجام وظیفه است و خدمات شایان و زیرساختی زیادی ارائه داده است.

وی با اشاره به برخی از خدمات ثبت احوال از بدو پیروزی انقلاب تا کنون افزود: مهمترین خدمت حذف نمادهای ستمشاهی بوده است که این سازمان اولین دستگاهی بود که موفق شد همه نمادها و نشانه های رژیم ستم شاهی را حذف کند و شناسنامه ها را علیرغم حجم بسیار بالا به شناسنامه های جمهوری اسلامی تبدیل کرد که با تلاش شبانه روزی کارکنان این سازمان میسر شد.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر تصریح کرد: پایگاه اطلاعاتی و جمعیتی کشور یکی از پایگاه های بسیار قوی و غنی که ثبت احوال در اختیار دارد و امروزه بیش از 200 نقطه در کشور به صورت آنلاین و آفلاین اطلاعات را از این پایگاه دریافت و احراز هویت می کنند و به متقاضیان خود ارائه خدمت می دهند.

توجه به هویت خانوادگی پاسالار گفت: از دیگر موارد اختصاص شماره ملی به همه ایرانیان بوده است که تا پیش از آن در ثبت احوال یک فرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات سببی و نسبی افراد تکمیل می شود/ ثبت هویت خانوادگی

اطلاعات سببی و نسبی افراد تکمیل می شود/ ثبت هویت خانوادگی