مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 15:502021-12-20سياسي

مساعدت سازمان آرامستان های قم به مددجویان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قم، خواستار کاهش هزینه های کفن و دفن مددجویان وفات یافته شد.

- مدیر کل کمیته امداد و مدیرعامل آرامستان های استان قم با یکدیگر دیدار و درباره تعامل طرفین برای ارائه خدمت به نیازمندان گفت وگو کردند.

دکتر محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم، نیز در این دیدار با اشاره به اینکه همه مردم نسبت به سختی های شغل کارکنان آرامستان ها در ایام کرونا آگاهی دارند، بیان کرد: احترام و اکرام کارکنان آرامستان ها نسبت به خانواده های داغدار قابل تحسین است.

وی با قدردانی از حسن تعامل دیرینه مدیرعامل آرامستان های قم با کمیته امداد استان قدردانی کرد و افزود: اینجانب هم به نمایندگی از امدادگران از زحمات و خدمات شما برای مردم به ویژه خانواده های تحت حمایت تشکر می کنم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم دغدغه خانواده های داغدار تحت حمایت این نهاد در مورد هزینه های کفن و دفن مددجوی وفات یافته را خاطرنشان و اظهار کرد: ما می خواهیم خانواده های داغدار تحت حمایت این نهاد غیر از غم از دست دادن عزیزشان غم دیگری نداشته باشند.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای همه مردم به ویژه مددجویان تحت حمایت تأکید کرد: باید کاری کنیم که بار هزینه های کفن و دفن مددجویان وفات یافته از دوش خانواده های آن ها برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساعدت سازمان آرامستان های قم به مددجویان

مساعدت سازمان آرامستان های قم به مددجویان