مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 15:552021-12-20اقتصادي

صدور سند تک برگی برای بیش از 15 هزار هکتار اراضی ملی ورامین


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ورامین گفت: سند تک برگی برای بیش از 15 هزار هکتار اراضی ملی شهرستان ورامین به منظور پیشگیری از زمین خواری صادر شد.

- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ورامین گفت: سند تک برگی برای بیش از 15 هزار هکتار اراضی ملی شهرستان ورامین به منظور پیشگیری از زمین خواری صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی اصغر سپه وند - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ورامین - گفت: تثبیت مالکیت دولت با اخذ سند کاداستر (سند تک برگی) به میزان 155 میلیون و 557 هزار و 559 متر مربع از اراضی ملی در پلاک 186 اصلی موسوم به عباس آباد کریمخانی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ورامین انجام شد.

وی اظهار کرد اجرای قانون کاداستر و سنددار شدن اراضی بروز اختلافات و دعاوی بین مردم و دستگاه های دولتی را رفع می کند.

وی افزایش ضریب حفاظتی، کاهش عوامل تخریب و جلوگیری از تجاوز و تعدی به انفال و بیت المل مردم، دسترسی آسان به اطلاعات مالکیت دولت و همه مالکان املاک از نظر محل و موقعیت آن و کاهش اختلافات حقوقی مردم را از اهداف مهم اجرای این طرح عنوان کرد.

سپه وند گفت: اراضی ملی شهرستان ورامین 330 هزار هکتار است که طی دوسال گذشته تا هم اکنون برای 310 هزار هکتار آن سند مالکیت تک برگی اخذ شده است و تا پایان امسال برای 20 هزار هکتار با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند تک برگی برای بیش از 15 هزار هکتار اراضی ملی ورامین

صدور سند تک برگی برای بیش از 15 هزار هکتار اراضی ملی ورامین