مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 15:552021-12-20سياسي

خاموشی: در حوزه قرآن در جهان پیشرو هستیم/ تجلیل از دولت برای واکسیناسیون عمومی


آیین افتتاحیه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با تلاوت هادی موحد امین نفر اول دوره گذشته مسابقات کشوری قرآن کریم آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس آیین افتتاحیه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با تلاوت هادی موحد امین نفر اول دوره گذشته مسابقات کشوری قرآن کریم آغاز شد.

در این برنامه مهدی قره شیخلو رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گزارشی از روند برگزاری این دوره از رقابت ها ارائه کرد و در ادامه سید کریم موسوی به ابتهال خوانی در وصف صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت.

در حوزه قرآن در جهان پیشرو هستیم در ادامه حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه طی سخنانی با اشاره به رونق فعالیت های قرآنی در کشور در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در جامعه قرآنی پیشرو در جهان اسلام قرار داریم و انشاالله همیشه اولین باشید و باشیم.

اهل علم به آیات قرآن گوش می دهند و از آن به بهترین وجه پیروی کنند وی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) گفت: در جلد اول اصول کافی آمده است که خداوند خردمندان را بشارت داده است که اهل علم به آیات گوش دهند و از آن به بهترین وجه پیروی کنند آنها اهل هدایتند و خدا آنها را هدایت کرده است، خاموشی ادامه داد: خداوند قرآن را ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی: در حوزه قرآن در جهان پیشرو هستیم/ تجلیل از دولت برای واکسیناسیون عمومی

خاموشی: در حوزه قرآن در جهان پیشرو هستیم/ تجلیل از دولت برای واکسیناسیون عمومی