مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 17:252021-12-20سياسي

توجه به مسئله محور بودن پژوهش ها مهم است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: توجه به مسئله محور بودن پژوهش ها مهم است و بخش پژوهش باید بتواند مشکلات فعلی جامعه را حل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بختیاری شامگاه دوشنبه در مراسم معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در محل همایش بین المللی روزبه زنجان، گفت: شهدا صاحبان اصلی و ولی نعمتان ما هستند و باید راه آنها را ادامه بدهیم.

وی اظهار کرد: حوزه بهداشت خط مقدم برخورد با اپیدمی ها و سوانح است و در این میان این حوزه به دلیل نقش آفرینی ویژه باید قبل از فاجعه آن را حس کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: توجه به حوزه درمان از دیگر اولویت های بنده است و میزان سرانه پزشک، پرستار و تخت باید در استان افزایش یابد.

بختیاری با بیان اینکه با برنامه ریزی علمی و با پیگیری می توانیم به شاخص بالاتری برسیم، تاکید کرد: با توجه به شاخص های فرهنگی و مذهبی باید زمینه رشد دانشگاه فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه گاهی با بودجه و پول نمی شود کاری را انجام داد، ابراز کرد: با یک بسترسازی فرهنگی و ارزشی می توان کار بزرگ تری را انجام داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه مسئولیت جای تبریک ندارد بلکه باید آرزوی موفقیت کرد، افزود: چرا که کسب جایگاه امتیاز نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مسئله محور بودن پژوهش ها مهم است

توجه به مسئله محور بودن پژوهش ها مهم است