مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 18:002021-12-20سياسي

مهارت های کلامی و گفت وگویی آمران به معروف ارتقاء یابد


معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر گفت: شخصی که امر به معروف و نهی از منکر می کند باید بتواند با رفتارش، یک الگوی دین مدارانه به مردم ارائه دهد.

- حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا دهقان، در نشست هم اندیشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، شئون، شرایط و روش ها که در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: شخصی که امر به معروف و نهی از منکر می کند خودش باید در گفتار، عمل و رفتار، پایبند به مبانی و احکام دینی باشد و بتواند با رفتارش یک الگوی دین مدارانه به مردم ارائه دهد تا در جامعه مورد پذیرش مردم قرار گیرد.

وی افزود: شرایط و مقتضیات زمانه و مسائل روز را بایستی در نظر گرفت و مهارت های کلامی و گفت وگویی را افزایش داد تا در گفت وگوها بتوان به یک فهم مشترک برای ترویج هرچه بهتر و اثرگذارتر فریضه مهم دینی امر به معروف و نهی از منکر رسید.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر با بیان این که برگزاری این گونه نشست ها برای تبادل نظر و دیدگاه در راستای موفقیت هرچه بیشتر در زمینه نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اهمیت دارد زیرا نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر باعث رشد و تعالی جامعه می شود، تصریح کرد: شئون و شرایط امر به معروف و نهی از منکر در هر جایی و مکانی باید در تناسب با آن محیط باشد و به هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت های کلامی و گفت وگویی آمران به معروف ارتقاء یابد

مهارت های کلامی و گفت وگویی آمران به معروف ارتقاء یابد