مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 19:352021-12-20اقتصادي

تحقق 75 درصدی برنامه های اشتغال کمیته امداد ایلام


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از تحقق 75 درصدی برنامه های اشتغال کمیته امداد استان برای نیازمندان خبر داد و گفت: تا پایان امسال  صد درصد برنامه های اشتغال امداد استان محقق خواهد شد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از تحقق 75 درصدی برنامه های اشتغال کمیته امداد استان برای نیازمندان خبر داد و گفت: تا پایان امسال  صد درصد برنامه های اشتغال امداد استان محقق خواهد شد.

رضا طاهری در نشست کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته امسال بیش از 6 هزار و 200 شغل برای مددجویان و نیازمندان استان راه اندازی خواهد شد.

وی با عنوان اینکه تاکنون از این تعداد 4 هزار و 800 شغل محقق شده است تصریح کرد: برای اجرای این طرحها بیش از 163 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

طاهری تعامل با کارفرمایان در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان را یکی دیگر از برنامه های اشتغال امداد عنوان کرد و گفت: امسال از این طریق بیش از 770 مورد اشتغال از طریق کاریابی برای نیازمندان جویای کار ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اشتغال زایی از طریق مشاغل نوین را از دیگر برنامه های کمیته امداد برشمرد و گفت: راه اندازی نیروگاه های خورشیدی و ارائه خدمات پهبادی با همکاری دستگاه های دانش بنیان و استفاده از فناوری های نوین در همین راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 75 درصدی برنامه های اشتغال کمیته امداد ایلام

تحقق 75 درصدی برنامه های اشتغال کمیته امداد ایلام