مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 20:002021-12-20حوادث

دستگیری اعضای باند 5 نفره کلاهبرداری اسکیمینگ در کردستان


در پی دریافت چند فقره شکایت مردمی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی، پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتا شهرستان سقز قرار گرفت.

- در پی دریافت چند فقره شکایت مردمی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی، پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتا شهرستان سقز قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سقز کردستان گفت: اعضای باند پنج نفره اسکیمینگ با کلاهبرداری 30 میلیارد ریالی در این شهرستان توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ صید علی صفری عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی دریافت چند فقره شکایت مردمی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی، پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتا شهرستان سقز قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اظهارات شاکیان پرونده و بررسی های فنی انجام گرفته بر روی حسابها و همچنین نوع برداشتها، مشخص شد متهمان با روش اسکیمینگ با دستگاه اسکیمر ضمن کپی برداری از کارت عابر قربانیان با مراجعه به چندین واحد صنفی صرافی، طلافروشی و همچنین از دستگاه ATM با هویت جعلی نسبت به خرید و برداشت از حساب شاکیان به مبلغ 30 میلیاردی ریال اقدام کرده اند.

وی افزود: تیم پلیس فتا شهرستان پس از انجام تحقیقات تکمیلی موفق به شناسایی متهمان این پرونده در شهرستان سقز و نیز در شهرستان محمدیه استان قزوین شدند که پس از هماهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند 5 نفره کلاهبرداری اسکیمینگ در کردستان

دستگیری اعضای باند 5 نفره کلاهبرداری اسکیمینگ در کردستان