مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 20:052021-12-20سياسي

معاون رییس جمهور: مردم به فرهنگ شهادت طلبی احتیاج دارند


ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی متعلق به یک نهاد و گروه خاص نیست و همه اقشار جامعه باید این فرهنگ را در کوچه و محلات و همچنین خانواده ها تبیین کنند.

- ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی متعلق به یک نهاد و گروه خاص نیست و همه اقشار جامعه باید این فرهنگ را در کوچه و محلات و همچنین خانواده ها تبیین کنند.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ما باید گذرها، خیابان ها و معابر خود را به نام شهدا مزین کنیم اعلام کرد: مردم به شهدا و فرهنگ شهادت طلبی احتیاج دارند و این فرهنگ باید در کشور ترویج یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی شامگاه دوشنبه در مراسم جشن یلدایی جمعی از فرزندان شهدای مدافع حرم که در آستان امامزاده روح الله الحسنی (ع) تهران برگزار شد، گفت: ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی متعلق به یک نهاد و گروه خاص نیست و همه اقشار جامعه باید این فرهنگ را در کوچه و محلات و همچنین خانواده ها تبیین کنند.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت اماکن مذهبی کشور و همچنین مساجد استفاده شود، اظهار داشت: نام و یاد شهدا زینت بخش هر جمع و محفلی است و یاد این عزیزان شمع هایی فروزان در تاریکی است و برای ما یک راهنما هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: مردم به فرهنگ شهادت طلبی احتیاج دارند

معاون رییس جمهور: مردم به فرهنگ شهادت طلبی احتیاج دارند