مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 21:102021-12-20بين الملل

امیرعبداللهیان: جهان به معیشت مردم افغان توجه کند


حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با کمیسر عالی پناهندگان سازمان ملل متحد با بیان اینکه ظرفیت خدمات دهی بیش از حد موجود از سوی ایران به پناهجویان جدید وجود ندارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از وزارت امور خارجه، فیلیپو گرندی کمیسر عالی پناهندگان که برای دیدار و گفتگو با مقام های کشورمان در تهران به سر می برد امروز در دیدار با امیرعبداللهیان گزارشی از اقدامات کمیساریا خصوصا در حوزه مربوط به پناهجویان افغانستان را ارائه کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن تشکر از کمک های کمیساریا در خصوص پناهجویان افغانستان، کمک های ارائه شده را در برابر حجم اقدامات کشورمان در این خصوص ناچیز برشمرد.

وزیر امور خارجه ایران به بیش از 520 هزار دانش آموز خارجی در ایران که به صورت رایگان تحصیل می کنند و اینکه واکسیناسیون پناهجویان افغان هم تراز با شهروندان ایرانی مورد توجه و اقدام قرار گرفته است، اشاره کرد و افزود: ظرفیت خدمات دهی بیش از حد موجود از سوی ایران به پناهجویان جدید وجود ندارد و جامعه جهانی باید توجه ویژه ای به وضعیت معیشت مردم افغان کند.

وی خدمات کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل را قابل تقدیر، اما با توجه به حجم بحران آوارگان بسیار ناکافی خواند و گفت: بحران سیل آوارگان افغان به سمت مرز های همسایه بطور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: جهان به معیشت مردم افغان توجه کند

امیرعبداللهیان: جهان به معیشت مردم افغان توجه کند