مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 22:202021-12-20بين الملل

ائتلاف سعودی با حملات هوایی فرودگاه صنعا را غیر قابل استفاده کرد


معاون رییس سازمان هواپیمایی دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که حملات ائتلاف سعودی به فرودگاه بین المللی صنعا، این فرودگاه را غیر قابل استفاده کرد.

- معاون رییس سازمان هواپیمایی دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که فرودگاه صنعا خدمات ناوبری به هواپیماهای سازمان ملل متحد و سازمان های بین المللی مطابق با الزامات بین المللی ارائه می کند.

این مقام یمنی اعلام کرد که هدف ائتلاف سعودی از حمله به فرودگاه صنعا جلوگیری از کمک های بشردوستانه به مردم یمن و پروازهای سازمان ملل و سازمان های بین المللی به یمن است.

وی تأیید کرد که ائتلاف سعودی تمامی منشورها و موافقتنامه های بین المللی که هدف قرار دادن فرودگاه های غیر نظامی را ممنوع کرده زیر پا گذاشته است.

این مسئول یمنی پیش از این اعلام کرده بود آنچه این روزها ائتلاف سعودی در مورد فرودگاه صنعا تبلیغ می کند، برای مقدمه چینی به منظور هدف قرار دادن فرودگاه است؛ چرا که بر اساس معاهدات بین المللی، هدف قرار دادن این فرودگاه غیر نظامی، ممنوع است.

شبکه سعودی العربیه اخیراً برای توجیه حملات هوایی ائتلاف متجاوز، فایل ویدئویی منتشر و ادعا کرد که نیروهای یمنی، فرودگاه صنعا را به پادگان نظامی تبدیل کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف سعودی با حملات هوایی فرودگاه صنعا را غیر قابل استفاده کرد

ائتلاف سعودی با حملات هوایی فرودگاه صنعا را غیر قابل استفاده کرد