مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 04:252021-12-21سياسي

افتتاح 10 طرح اشتغال پرورش ماهی در سیستان و بلوچستان


با حضور قائم مقام کمیته امداد بهره برداری از 10 طرح اشتغال پرورش ماهی در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی خاکسار در مراسم بهره برداری از 10 طرح اشتغال استخر پرورش ماهی در استان سیستان و بلوچستان که با حضور رییس بانک اقتصاد نوین و مسئولان استانی و نمایندگان مجلس برگزار شد، با تقدیر از مجاهدت ها و صبوری مردم استان، افزود: مردم این استان، ویژگی های خوب زیادی دارند، از جمله خونگرمی، وفاداری به نظام و تحمل سختی ها که این موضوع نشان می دهد استحقاق خدمت بیشتری دارند.

وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی در کشور به ویژه برای محرومان، ادامه داد: شرایط حاضر ایجاب می کند که این خدمت هر چه سریع تر و وسیع تر انجام شود.

اساس انقلاب اسلامی، تحقق عدالت اجتماعی است و عدالت اجتماعی جز با رفاه عمومی، رسیدگی به مردم و آباد کردن زندگی محرومان محقق نمی شود.

قائم مقام کمیته امداد، همدلی را رمز موفقیت در خدمت به مردم دانست و اظهار کرد: خوشبختانه در سیستان و بلوچستان همدلی بین مردم و مسئولان موج می زند و باید از این پتانسیل برای پیسبرد برنامه ها و اهداف بهره ببریم.

خاکسار با بیان اینکه ضرورت خدمت در سیستان و بلوچستان بیشتر از مناطق دیگر کشور است، تاکید کرد: کمیته امداد دستگاهی نیست که یک صرفا کار تخصصی داشته باشد و منافع سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 10 طرح اشتغال پرورش ماهی در سیستان و بلوچستان

افتتاح 10 طرح اشتغال پرورش ماهی در سیستان و بلوچستان