مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 05:052021-12-21دانش

رقابت 760 دانشجو در دومین دوره کرسی های آزاداندیشی دانشگاه آزاد خراسان رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رضا عباسپور، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد در خصوص برگزاری دومین رقابت های دانشجویی کرسی های آزاد اندیشی گفت: - معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از رقابت 760 دانشجو در دومین دوره کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رضا عباسپور، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد در خصوص برگزاری دومین رقابت های دانشجویی کرسی های آزاد اندیشی گفت: برگزاری وبینار های محتوایی ارائه شده بر اساس شیوه نامه کرسی های آزاد اندیشی، از روز دوشنبه 29 اذر ماه سال جاری آغاز و تا پنجشنبه 2 دی ماه ادامه خواهد داشت.

  عباسپور افزود: در این رقابت ها 760 دانشجو در قالب 190 تیم از واحد های سراسر استان شرکت می کنند و وبینار ها توسط 7 استاد هیئت علمی نظارت و بررسی می شود.

  معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد عنوان کرد: این رقابت ها با محوریت موضوعات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با دو رویکرد تخصصی و عمومی برگزار می شود که بخش تخصصی با دو دیدگاه اسلامی و غربی و بخش عمومی با آشنایی دانشجویان با کلیات قانون اساسی و اسناد بالا دستی نظام، تحلیل محتوا و گفتگو برای کلیه شرکت کنندگان خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 760 دانشجو در دومین دوره کرسی های آزاداندیشی دانشگاه آزاد خراسان رضوی

رقابت 760 دانشجو در دومین دوره کرسی های آزاداندیشی دانشگاه آزاد خراسان رضوی