مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-21ورزشي

6 ماه تمرین و بازی بدون یک ریال دریافتی/ بحران مالی در تیم لیگ برتری بسکتبال


لیگ برتر بسکتبال به پایان مرحله برگشت نزدیک است با این حال میزان پرداختی در یکی از تیم های شرکت کننده به اندازه «صفر» بوده و همین مسئله جرقه قهر و اعتراضات را در این تیم زده است.

- خبرنگار مهر ، مصائب مالی و بروز مشکلات عدیده حاصل از آن مسئله عجیب و تازه ای در ورزش و مسابقات باشگاهی نیست کمااینکه در لیگ برتر بسکتبال این موضوع برای یکی از تیم های شرکت کننده به شکل بغرنجی درآمده و حتی موضوعات فنی را تحت الشعاع قرار داده است.

داستان مربوط به تیم اکسون تهران می شود که بازیکنانش از ابتدای فصل هیچ مبلغی از قراردادشان را دریافت نکرده اند و همین موضوع پای اعتراض و قهر را به تمرینات و دیدارهای شان باز کرده این در حالی است که 10 هفته از لیگ برتر بسکتبال گذشته و این رقابت ها به پایان مرحله مقدماتی (رفت و برگشت) نزدیک است.

فصل جاری رقابت های باشگاهی بسکتبال از 24 مهرماه آغاز شد، بازیکنان تیم اکسون با هدایت البرز آبکناری از اوایل تیرماه تمرینات شان را آغاز کردند تا بتوانند در سومین سال حضور در این رقابت ها عملکرد بهتری داشته باشند اما نتیجه این حضور تا به امروز متحمل شدن 7 شکست و کسب تنها 3 پیروزی از مجموع دیدارهایی بوده که بازیکنان اکسون تا هفته دهم لیگ برتر برگزار کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 ماه تمرین و بازی بدون یک ریال دریافتی/ بحران مالی در تیم لیگ برتری بسکتبال

6 ماه تمرین و بازی بدون یک ریال دریافتی/ بحران مالی در تیم لیگ برتری بسکتبال