مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-21سياسي

وجود حدود 7 میلیون شاغل فاقد «بیمه» در کشور


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، فلسفه ایجاد این سازمان از منظر حاکمیتی را فراهم شدن فرصت برابر برای بیمه شدن همه مردم برشمرد و گفت: حدود 6 میلیون و 900 هزار نفر شاغل فاقد بیمه در کشور داریم که باید این افراد از خدمات بیمه برخوردار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میرهاشم موسوی در نخستین جلسه هم اندیشی مدیران بیمه ای که با تمرکز راهبردی بر موضوع بررسی راهکارهای توسعه بیمه ای و پوشش بیمه اجتماعی همگانی برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: امیدوارم این نشست الگوی تحولی این سازمان را بیشتر روشن کند و با ایجاد یک فهم مشترک دستیابی به این مهم حاصل شود.

وی با اشاره به سه مفهوم مورد نظر در مدیریت جدید سازمان تامین اجتماعی گفت: تحول، عدالت و اعتماد سه مفهوم مورد توجه ماست و تمامی فعالیت های این سازمان بر اساس آن مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

رویکرد تحولی را در برنامه ها با چارچوب عدالت دنبال می کنیم تا اعتماد حاصل شود.

موسوی،بررسی راهکارهای پوشش بیمه ای و پوشش بیمه اجتماعی همگانی را از راهبردهای کلان در سازمان تامین اجتماعی عنوان و خاطرنشان کرد: فرصت های منحصربه فردی در این سازمان وجود دارد که از آن باید برای رسیدن به هدف والای تامین اجتماعی که همان ایجاد رفاه عمومی و آسایش برای آحاد مردم است، استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود حدود 7 میلیون شاغل فاقد «بیمه» در کشور

وجود حدود 7 میلیون شاغل فاقد «بیمه» در کشور