مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-21اقتصادي

کاهش 2 تا 7 میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی


رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو اهواز گفت: با توجه به اینکه فعلا نتیجه ای از مذاکرات برجام حاصل نشده و از طرفی، نرخ دلار نوسان نداشته است به نظر می رسد بازار خودرو در وضعیت فعلی بماند و شاهد نوسان قیمتی خاصی نباشیم.

- عبدالرضا عساکره در خصوص آخرین وضعیت معاملات خودرو در اهواز، اظهار کرد: طی چند روز اخیر به دلیل کاهش نرخ دلار، قیمت خودروهای ایرانی کاهشی 2 تا 7 میلیون تومانی داشته اند و بازار خودرو فعلا در روندی ثابت و بدون هیجان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تعداد معاملات خودروهای خارجی و ایرانی در بازار اهواز بسیار اندک بوده و رکود بر این بازار حاکم است.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو اهواز گفت: در ماه جاری به دلیل افزایش نرخ دلار، قیمت خودروهای اروندی افزایشی حدود 40 تا 50 میلیون تومانی را تجربه کردند اما با کاهش نرخ ارز، قیمت این خودروها کاهش نیافت و ثابت مانده است.

عساکره بیان کرد: با توجه به این که فعلا نتیجه ای از مذاکرات برجام حاصل نشده و از طرفی نرخ دلار نوسان نداشته است، به نظر می رسد بازار خودرو در وضعیت فعلی بماند و شاهد نوسان قیمتی خاصی نباشیم.

وی با اشاره به قیمت خودروهای اروندی در بازار اهواز نیز اظهار کرد: در حال حاضر سانتافه نیمه فول مدل 2017 حدود 700 میلیون تومان، سانتافه نیمه فول مدل 2018 حدود 780 میلیون تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 2 تا 7 میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی

کاهش 2 تا 7 میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی