مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-21سياسي

عدم مسئولیت پذیری برخی مدیران عامل اصلی توسعه نیافتگی کردستان است


نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی هم با تذکر به برخی از مدیران کل استان کردستان، اظهار داشت: عافیت طلبی و عدم مسئولیت پذیری برخی از مدیران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، بهزاد رحیمی صبح امروز در جلسه بررسی مخاطرات زیست محیطی سد چراغ ویش سقز با اذعان به برخی محدودیت های منابع مالی، تصریح کرد: مدیران با روحیه جهادی، نظارت و حضور در محل و بازدیدهای میدانی می توانند برای رفع مشکلات تلاش کنند.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرستان سقز و بانه دارای بیشترین میزان بارش ها و منابع آبی فراوان هست و مردم، بحث کم آبی و آب نامناسب را از مدیران به عنوان خادمان خویش نمی پذیرند.

وی یادآور شد: ورود فاضلاب به داخل سد چراغ ویس باعث به وجود آمدن پدیده تغدیه گرایی شده است و این موضوع می تواند در آینده باعث مخاطرات زیست محیطی و اجتماعی کلان شود.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی هم با تذکر به برخی از مدیران کل استان کردستان، اظهار داشت: عافیت طلبی و عدم مسئولیت پذیری برخی از مدیران، عامل اصلی توسعه نیافتگی استان است.

رحیمی خواستار تخصیص بودجه استانی، تسریع در احداث مخازن آبی و ارائه راهکارهای عملی بر اساس آمایش منطقه برای جلوگیری از آلوده شدن سدچراغ ویس ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم مسئولیت پذیری برخی مدیران عامل اصلی توسعه نیافتگی کردستان است

عدم مسئولیت پذیری برخی مدیران عامل اصلی توسعه نیافتگی کردستان است