مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 06:202021-12-21سياسي

دشمن از اتحاد مردم و علمای شیعه و اهل سنت ایران خشمگین است


معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) گفت: با تأکید بر این که وحدت و همدلی مردم و علمای شیعه و اهل سنت ایران موجب خشم و ناراحتی دشمنان می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت جام، سرتیپ دوم پاسدار علی اکبر افراسیابی در مراسم معارفه اولین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مرزی صالح آباد که با حضور امامان جمعه شیعه و اهل سنت، مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی، قضایی، امنیتی و جمعی از بسیجیان برگزار شد، گفت: مردم مؤمن، سخت کوش و انقلابی شهرستان صالح آباد که از موقعیت مهم و استراتژیکی متشکل از سه نقطه مرزی ایران، افغانستان و ترکمنستان برخوردار هست درواقع مرزبانان و مدافع اصلی انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: بر اساس آماری که مسئولان ارائه کردند، متاسفانه بیش از 40 درصد مردم منطقه تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و این افتخار نیست.

امروز که یک فرصت و یک ظرفیت جدیدی در این شهرستان ایجادشده قطعاً همه مسئول هستیم تا برای مردم شایسته شهرستان مرزی صالح آباد تلاش مضاعف تر و قدم محکم تری در عرصه های مختلف برداریم.

نباید شب و روز بشناسیم معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع)، تقدیم 107 شهید را از ظرفیت های بالقوه در این شهرستان برشمرد و تصریح کرد: آنچه ما به عنوان یک شاخص و محور اصلی در دست داریم ایثار، شهادت، ازخودگذشتگی، ایستادگی و مردانگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از اتحاد مردم و علمای شیعه و اهل سنت ایران خشمگین است

دشمن از اتحاد مردم و علمای شیعه و اهل سنت ایران خشمگین است