مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-21بين الملل

دمشق: پیچیدگی اوضاع انسانی سوریه ناشی از اشغالگری و تحریم های آمریکاست


نماینده سوریه در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت تاکید کرد که گزارش دبیر کل سازمان ملل در مورد وضعیت انسانی در سوریه اثرات فاجعه بار اشغالگری و تحریم های آمریکا علیه ملت سوریه را نادیده گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سوریه با تاکید بر اینکه دستیابی به ثبات مستلزم نابودی گروه های تروریستی و پایان دادن به اشغالگری ترکیه و آمریکا است، خواستار لغو فوری و بدون قید و شرط تحریم های غیرقانونی یکجانبه آمریکا و اتحادیه اروپا شد که موجب رنج مردم این کشور شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دولت سوریه(سانا )، بسام صباغ نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد در جلسه دوشنبه شورای امنیت اعلام کرد که گزارش دبیرکل سازمان ملل متحد در مورد وضعیت انسانی در سوریه، اثرات فاجعه بار تحریم های غیرقانونی تحمیل شده علیه مردم این کشور توسط آمریکا و اتحادیه اروپا را نادیده گرفته است.

وی افزود: هرگونه ارزیابی عینی از پیچیدگی های مربوط به وضعیت انسانی در سوریه به یک نتیجه منجر می شود اینکه دلیل اصلی این وضعیت، اشغالگری ترکیه، اقدامات و جنایات آن و حمایت آن از گروه ها و نهادهای تروریستی مرتبط با آن در شمال و شمال غرب سوریه است.

صباغ در جلسه شورای امنیت افزود که کشورش به ارائه تسهیلات لازم به سازمان ملل متحد و نهادهای ذیصلاح آن برای اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: پیچیدگی اوضاع انسانی سوریه ناشی از اشغالگری و تحریم های آمریکاست

دمشق: پیچیدگی اوضاع انسانی سوریه ناشی از اشغالگری و تحریم های آمریکاست