مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-21سياسي

سایه سنگین کرونا بر نشریات دانشجویی / انتشار نشریات در فضای مجازی


بیش از دو سال از شیوع ویروس کرونا در سطح جهان و ایجاد پاندمی می گذرد؛ این پاندمی فعالیت های مختلفی را به تعطیلی کشاند و دانشگاه ها نیز از این قاعده مستثنا نبودند.

- معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهیدچمران اهواز عنوان کرد سایه سنگین کرونا بر نشریات دانشجویی / انتشار نشریات در فضای مجازی ایسنا/خوزستان بیش از دو سال از شیوع ویروس کرونا در سطح جهان و ایجاد پاندمی می گذرد؛ این پاندمی فعالیت های مختلفی را به تعطیلی کشاند و دانشگاه ها نیز از این قاعده مستثنا نبودند.

تعطیلی دانشگاه ها و عدم حضور دانشجویان طبیعتا روی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به ویژه انتشار نشریات دانشجویی تاثیرگذار بود.

اهمیت نشریات دانشجویی بر کسی پوشیده نیست؛ از این حیث که نشریات دانشجویی همواره بستری برای انتقال نظرات دانشجویی و رساندن صدای دانشجوهای مطالبه گر بوده است.

دکتر عبدالرحیم هوشمند معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهیدچمران اهواز در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از بخش های فعالیت فرهنگی دانشجویان، نشریات است.

دانشجویان در طول سنوات تحصیلی خود می توانند تقاضای راه اندازی و انتشار یک نشریه را داشته باشند.

وی ادامه داد: در طح دانشگاه شهید چمران اهواز حدود 60 نشریه مجوزدار وجود دارد اما با توجه به شرایط کرونایی، در دو سال اخیر طبیعتا مثل بقیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه سنگین کرونا بر نشریات دانشجویی / انتشار نشریات در فضای مجازی

سایه سنگین کرونا بر نشریات دانشجویی / انتشار نشریات در فضای مجازی