مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-21ورزشي

مجمع فوق العاده هیأت ورزش های همگانی البرز باطل شد


فدراسیون ورزش های همگانی با استناد به آیین نامه ها و قوانین مجامع، به حاشیه های هیات ورزش های همگانی استان البرز پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، در پی درخواست تعدادی از اعضای مجمع انتخاباتی و جمع آوری امضا به شیوه نادرست به دلیل عدم آگاهی از قوانین مجامع، دبیر کل فدراسیون ورزش های همگانی طی نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان البرز و مصاحبه در شبکه های استانی به  این اعتراض ها پاسخ داد.

گفتنی است؛ پس از مجمع انتخاباتی ورزش همگانی البرز که در 27 شهریور 1400 برگزار شد، تعدادی از اعضای مجمع که مخالف تغییرات در ساختار هیأت همگانی بوده و کاندیدای مورد نظر رای لازم را نیاورده بود با استناد به دلایلی دست به اعتراض زده و درخواست برگزاری مجمع فوق العاده را داشتند.

به دنبال این اعتراضات و ایجاد تنش در بستر مجازی، فدراسیون ورزش های همگانی ایران طی نامه ای به مجتبی جانعلی، مدیر کل ورزش و جوانان البرز با ذکر قوانین جدید و یادآوری آیین نامه های انتخاباتی به این قائله پایان داد و دکتر رحمتی طبق قانون و با اقتدار سکاندار ورزش همگانی البرز طی چهار سال پیش رو است.

در این میان از جمله اقدامات گروه جدید همگانی می توان به ترسیم ساختاری قوی در بدنه هیأت، انعقاد تفاهم نامه های همکاری مشترک با شهرداری و سایر سازمان های مرتبط به ورزش هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع فوق العاده هیأت ورزش های همگانی البرز باطل شد

مجمع فوق العاده هیأت ورزش های همگانی البرز باطل شد