مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-21سياسي

تعیین بستر امتحانات مجازی دانشجویان پیام نور قم بر عهده اساتید است


رییس دانشگاه پیام نور قم با اشاره به مجازی شدن امتحانات این دانشگاه گفت: امسال سامانه «samalive.

ir» برای امتحانات و ارزشیابی در نظر گرفته شده است اما اگر استادی بستر مجازی دیگری را برای امتحان برگزید دانشجویان باید در آن فضای ارتباطی پاسخگوی استاد باشند.

- محمد علی حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به شیوه برگزاری امتحانات در دانشگاه پیام نور قم اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل وزیر علوم مبنی بر اینکه شیوه برگزاری امتحانات در اختیار دانشگاه ها است و سازمان مرکزی پیام نور این تصمیم را گرفته است که امتحانات پایان ترم دانشگاه های پیام نور در سراسر کشور، در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت مجازی برگزار شود.

وی افزود: سلامت دانشجویان برای ما بسیار مهم است، همانطور که خود دانشجویان نیز در این مدت و وضعیت کرونایی شهر نگران سلامتی خود بودند ما نیز به نظرات آن ها احترام گذاشتیم و تصمیم نهایی خود را گرفتیم که امتحانات این ترم دانشگاه به صورت غیر حضوری برگزار شود.

رییس دانشگاه پیام نور قم در مورد شیوه برگزاری امتحانات غیر حضوری عنوان کرد: امسال برای برگزاری امتحانات سامانه samalive.

ir از سوی معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور ارائه شده است که تمامی امتحانات و ارزشیابی که بر عهده اساتید است، در این سامانه انجام می شود و  دانشجویان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین بستر امتحانات مجازی دانشجویان پیام نور قم بر عهده اساتید است

تعیین بستر امتحانات مجازی دانشجویان پیام نور قم بر عهده اساتید است