مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 07:002021-12-21بين الملل

قوانین جدید پنتاگون برای مقابله با رشد افراط گرایی در ارتش آمریکا


وزارت دفاع آمریکا دستورالعمل های جدیدی ارائه داده و با ذکر جزییات، کارکنان ارتش این کشور را از فعالیت های افراط گرایانه منع کرده است؛ فعالیت هایی مانند راهپیمایی در حمایت از تروریسم یا حتی لایک کردن محتواهای افراطی در شبکه های اجتماعی.

- وزارت دفاع آمریکا دستورالعمل های جدیدی ارائه داده و با ذکر جزییات، کارکنان ارتش این کشور را از فعالیت های افراط گرایانه منع کرده است؛ فعالیت هایی مانند راهپیمایی در حمایت از تروریسم یا حتی لایک کردن محتواهای افراطی در شبکه های اجتماعی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، مقامات وزارت دفاع آمریکا، با هشدار نسبت به افزایش افراطگرایی در تمامی رده های ارتش این کشور، قوانین جزیی جدیدی را به اجرا گذاشتند که اعضای ارتش را از شرکت در فعالیت های افراطی منع می کند.

این دستورالعمل های جدید، تقریبا یک سال پس از آن معرفی می شود که برخی از مقامات فعلی و سابق ارتش آمریکا، در یورش به ساختمان کنگره این کشور در ششم ژانویه شرکت کردند؛ اقدامی که موجب بازنگری در قوانین و سیاست های این وزارت خانه شد.

سربازان سابق ارتش آمریکا در حمله به ساختمان کنگره، ششم ژانویه 2021 آنطور که پنتاگون می گوید، در سال گذشته، کمتر از 100 تن از اعضای ارتش در فعالیت های افراط گرایانه شرکت داشته اند؛ اما این تنها تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین جدید پنتاگون برای مقابله با رشد افراط گرایی در ارتش آمریکا

قوانین جدید پنتاگون برای مقابله با رشد افراط گرایی در ارتش آمریکا