مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-21سياسي

تغییر کاربری فضای نمایشگاه بین المللی تهران به فضای سبز


زمین فعلی نمایشگاه بین المللی کاربری اداری و تجاری نخواهد داشت و برای توسعه فضای سبز و پارک های دانش بنیان در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، در جریان بررسی طرح الزام شهرداری تهران به انتقال نمایشگاه بین المللی تهران به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب مهدی چمران رییس شورای شهر گفت: در طرح جامع تهران برای زمین فعلی نمایشگاه بین المللی فکر شده و کاربری اداری و تجاری نخواهد داشت و این محل برای توسعه فضای سبز و پارک های دانش بنیان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه انتقال محل برگزاری نمایشگاهها به سال 1383 باز می شود، توضیح داد: درآن سال، یک نمایشگاه شلوغ  در این محل در حوزه خودرو، برگزار شد و  مردم مجبور شدند به دلیل قفل شدن منطقه، خودروهایشان را در بزرگراه رها کنند.

و با روی دادن این اتفاق جلسه ای با حضور رییس جمهور  وقت  رییس نیروی انتظامی و شهردار وقت برگزار کردیم و  تفاهم نامه ای نوشته شد و مقرر  شد که محل برگزاری نمایشگاه منتقل شود تا دیگر نمایشگاه پر ازدحام برگزار نشود.

وی افزود: بر این اساس سال 1384 نمایشگاه های پرمخاطب کتاب و بهاره تعطیل شد و قرار شد خارج تهران نمایشگاهی بسازیم.

رییس شورای شهر تهران  از تماس مدیرعامل شرکت نمایشگاه تهران  و تقاضای وی برای برگزاری جلسه خبر داد و گفت: منتظر ایجاد شرایط برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری فضای نمایشگاه بین المللی تهران به فضای سبز

تغییر کاربری فضای نمایشگاه بین المللی تهران به فضای سبز