مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-21اقتصادي

سالانه 20 میلیون مسافر از جاده چالوس عبور می کند


رییس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز گفت: 15 روستای واقع در بخش آسارا به عنوان پایلوت گردشگری روستایی در البرز انتخاب شوند و با همکاری دهیاران و مردم روستا برای توسعه صنعت توریسم در این نقاط تلاش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه ای با دستور بررسی راهکارهای اجرایی توسعه اقتصادی بخش آسارا با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان کرج، رییس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز، مسئولانی از اداره کل میراث فرهنگی البرز، بخشداری های کرج و آسارا، ادارات منابع طبیعی، محیط زیست و راهداری کرج، راهداری آسارا، اتاق اصناف مرکز استان البرز و انجمن واحدهای پذیرایی استان در ساختمان فرمانداری کرج برگزار شد.

در این نشست شادی حاضری رییس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز با تاکید بر اهمیت انجام اقداماتی به منظور بهره برداری اقتصادی از ظرفیت های گردشگری و توریستی بخش آسارا در محور زیبای کرج- چالوس بیان کرد: بخش آسارا نگینی در سلسله جبال البرز و یک بخش مهم و اثرگذار در حوزه گردشگری استان محسوب می شود.

وی بیان کرد: بخش آسارا با پیشینه ای کهن و قدمتی تاریخی بخشی از تمدن ایران زمین است، به همین دلیل برای مسافران استان های شمالی کشور مسیری جذاب تر و البته دیدنی تر از محور کرج- چالوس و تماشای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 20 میلیون مسافر از جاده چالوس عبور می کند

سالانه 20 میلیون مسافر از جاده چالوس عبور می کند