مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-21اقتصادي

ضرورت رفع موانع صادراتی در آذربایجان شرقی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به مغفول ماندن بهره وری در اقتصاد کشور، بر ضرورت رفع موانع صادراتی در آذربایجان شرقی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، داود بهبودی اظهار کرد: همواره از وضعیت، جایگاه و رتبه استان در شاخص های کلان و رفاه ابرازگله مندی و نارضایتی می کنیم؛ اما اگر می خواهیم این وضعیت بهبود یابد، لازم است تحرک استان در شاخص های مختلف از میانگین کشور بیشتر شود.

وی افزود: هدفگذاری دستیابی به رشد هشت درصدی اقتصاد تاکنون محقق نشده و این رشد به عنوان هدف سال آینده تعریف شده است؛ در هر صورت باید تلاش کنیم رشدی که در استان اتفاق می افتد از میانگین کشور بالاتر باشد تا بتواند وضعیت استان را بهبود بخشد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی یادآور شد: سه ماه بیشتر تا سال آینده فرصت نداریم؛ برای مسیر رشد بلند مدت آذربایجان شرقی در قالب برنامه هفتم باید مگاپروژه هایی تعریف و منابع جذب سرمایه معین شود.

بهبودی در عین حال خاطرنشان ساخت: در سال 1401 باید چند اقدام نرم افزاری را در دستور کار برنامه ریزی استان قرار دهیم؛ از جمله اینکه به انحاء مختلف در جهت تأمین اعتبار پروژه های خاتمه یافته بخش دولتی اقدام کنیم تا این پروژه ها تأثیرات خود را در رشد اقتصادی استان نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رفع موانع صادراتی در آذربایجان شرقی

ضرورت رفع موانع صادراتی در آذربایجان شرقی