مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-21ورزشي

دختری که فوق سنگین بودن را دوست دارد!


اولین دختر فوق سنگین وزنه برداری ایران می گوید، دسته وزنی خود را دوست دارد و می خواهد به عنوان اولین نفر در سطح جهان و المپیک مطرح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی وزنه برداری زنان ایران زمانی که در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا و جهان شرکت کرد برای اولین بار یک نماینده در دسته فوق سنگین داشت.

این دسته وزنی به لحاظ اهمیت افزایش وزن، خیلی مورد استقبال قرار نگرفته است اما در این میان فاطمه یوسفی دست به انتخاب متفاوتی زده و برای این انتخاب هم رویاهای زیادی ساخته است و می خواهد به عنوان یک دختر فوق سنگین آنها را به واقعیت تبدیل کند.

او در مسابقات قهرمانی آسیا که اولین حضور بین المللی اش بود رکورد مجموع 208 کیلوگرم را ثبت کرد و در مسابقات قهرمانی جهان توانست رکورد مجموع خود را به 219 کیلوگرم برساند و اکنون تصمیم دارد در سال 2022 متفاوت تر ظاهر شود.

یوسفی در گفتگو با ایسنا درباره نحوه ورودش به رشته وزنه برداری و اینکه چرا دسته فوق سنگین را انتخاب کرده است، گفت: سه سال است وارد وزنه برداری شده ام و قبل از آن در رشته پرتاب چکش فعالیت داشتم و مقام اول و دوم کشوری را هم به دست آورده بودم.

حرکت یک ضرب، دوضرب جزو حرکات بدنسازی دوومیدانی هم هست و من وقتی یک ضرب و دوضرب می زدم مربی ام گفت بهتر است وارد وزنه برداری شوم مدتی که کار کردم دیدم پیشرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختری که فوق سنگین بودن را دوست دارد!

دختری که فوق سنگین بودن را دوست دارد!