مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-21سياسي

«ولایت پذیری» حضرت فاطمه الزهرا (س) سرمشق زندگی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حاج احمد چینی از پیر غلامان اهل بیت و مداح پیشکسوت در گفتگو با خبرنگار سازمان تبلیغات اسلامی، - حاج احمد چینی از پیر غلامان اهل بیت ؛ فاطمه الزهرا سلام الله علی ها را افتخار همه ائمه اطهار می داند و معتقد است ولایت پذیری ایشان باید سرمشق همه شیعیان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حاج احمد چینی از پیر غلامان اهل بیت و مداح پیشکسوت در گفتگو با خبرنگار سازمان تبلیغات اسلامی، حضرت فاطمه الزهرا علی ها السلام را افتخار تمام ائمه علیهم السلام می داند و ولایت پذیری و حمایت ایشان از امام خود امیرالمؤمنین علیه السلام را زبانزد خاص و عام اعلام می کند و می گوید: شک نکنید که نقش فاطمه الزهرا علی ها السلام در حمایت از امام خود امیرالمؤمنین مثال زدنی است چراکه آن حضرت تمام هستی خود را فدای امیرالمؤمنین کرد .

وی ادامه می دهد: حضرت زهرا علی ها السلام، امیرالمؤمنین علیه السلام را تا پای جان حمایت کرد و ما هم وظیفه داریم پای ولایت بایستیم.

این در حالی است که باید توجه کنیم خانه نشینی حضرت علی علیه السلام به این دلیل بوده که مردم مسئله غدیر را طبق فرمایش پیامبر صلی الله علیه وسلم پیگیری نکردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ولایت پذیری» حضرت فاطمه الزهرا (س) سرمشق زندگی است

«ولایت پذیری» حضرت فاطمه الزهرا (س) سرمشق زندگی است