مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-21اقتصادي

شیرینی شب یلدا گران نشد/نرخ قانونی انواع شیرینی در یزد


رییس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان یزد با بیان این که بسیاری از مواد اولیه تولید شیرینی از ابتدای امسال افزایش قابل ملاحظه ای داشته است، گفت: - سیدعلیرضا آسایش، رییس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان یزد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در این استان، درباره قیمت شیرینی شب یلدا اظهار کرد: با توجه به این که قیمت مواد اولیه برخی از شیرینی ها 100 و برخی هم 200 درصد افزایش یافته است، قیمت هیچ کدام از انواع شیرینی ها در شب یلدا افزایشی نداشته است.

وی با بیان این که عرضه انواع شیرنی در یزد با همان قیمت های مصوب شده در مردادماه سال جاری انجام می شود و به غیراز آن تخلف محسوب می شود و شهروندان می توانند موارد خود را به بازرسی اتاق اصناف گزارش کنند.

رییس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان در یزد گفت: بر اساس نرخ نامه مردادماه قیمت هر کیلوگرم شیرینی تر از 51 ال 66 هزار تومان، هر کیلوگرم شیرینی دانمارکی، زبان، کره ای، کشمشی از 37 هزار و 200 تومان تا 56 هزار تومان، هرکیلوگرم از شیرنی های سنتی یزد از 32 هزار تومان تا 170 هزار تومان متناسب با نوع شیرینی و هرکیلوگرم کیک یزدی از 33 تا 47 هزار و 200 تومان عرضه می شود.

آسایش تصریح کرد: شهروندان باید حتما شیری مورد خود را از فروشگاه های دارای پروانه کسب که به طور قانونی فعالیت می کنند تهیه کرده و در قبال خرید خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرینی شب یلدا گران نشد/نرخ قانونی انواع شیرینی در یزد

شیرینی شب یلدا گران نشد/نرخ قانونی انواع شیرینی در یزد