مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-21ورزشي

والیبال مازندران خانه ندارد! / والیبال با هیأت فوتبال قابل قیاس نیست


نیاز فعلی والیبال مازندران خانه والیبال است همه مسؤولان استان اگر قصد دارند به والیبال کمک کنند، در راستای ایجاد خانه والیبال در مازندران به هیأت والیبال مازندران کمک کنند.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشیوالیبال در مازندران یکی از محبوب ترین رشته های ورزشی است و طرفداران بی شماری هم به مانند کشتی و فوتبال دارد؛ پیشرفت اخیر والیبال ایران یک قطبش به مازندران بر می گردد و حضور مربیان و حتی مدیران مازندرانی در سطح ملی نشان گر قدرت بالای والیبال مازندران است.

والیبالی که در مازندران حالا دو نماینده در لیگ برتر دارد و چندین نماینده هم در سایر لیگ ها دارد؛ به سراغ رییس هیأت والیبال استان مازندران رفتیم تا درباره والیبال مازندران با این جوان به گفت وگو بپردازیم.

پوریا نعیمی در گفت وگویی با خبرگزاری فارس به سوالات ما پاسخ داد که در ادامه این مصاحبه را می خوانید؛ فارس: از آخرین وضعیت والیبال مازندران بگویید، اوضاع چطوره؟ نعیمی: والیبال مازندران در وضعیت مناسبی است؛ در حال حاضر لیگ نوجوانان و جوانان قرعه کشی آن برگزار شده مسابقات نونهالان قهرمانی استان برگزار شده است و اکنون در حال برنامه ریزی برای ماه های آینده و سال آینده والیبال مازندران هستیم مازندران جز محدود استان های کشور است که دو تیم در لیگ برتر والیبال کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال مازندران خانه ندارد! / والیبال با هیأت فوتبال قابل قیاس نیست

والیبال مازندران خانه ندارد! / والیبال با هیأت فوتبال قابل قیاس نیست