مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-21پزشكي

محدودیت ها اعمال شود/ دورکاری برگردد


یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان این که تا دو هفته دیگر اُمیکرون تبدیل به سویه غالب کرونا در کشورمان می شود گفت: دولت باید برای جلوگیری از انتشار این ویروس اقدامات لازم را انجام دهد تا تبدیل به مشکل بغرنج نشود؛ - از جمله آن بازگشت دورکاری است.

همایون سامه یح در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه واکسن های موجود در مقابل اُمیکرون کارایی آنچنانی را ندارد؛ البته شرکت برکت می تواند واکسنی برای مقابله با اُمیکرون تولید کند و چنین توانایی را دارد؛ امیدواریم برکت با سرعت عمل وارد شده و واکسنی برای مقابله با اُمیکرون تولید کند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر لزوم پروتکل های بهداشتی گفت: مردم باید از ماسک و مواد ضد عفونی کننده استفاده کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند درست است که اکنون در کشورمان هیچ شهری از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار ندارد اما اُمیکرون وارد کشور شده و تا دو هفته دیگر تبدیل به سویه غالب می شود و این اجتناب ناپذیر است.

سامه یح با اشاره به اقدامات کشورهای اروپایی گفت: کشورهای اروپا ممنوعیت سفر از کشورهای آفریقایی را انجام دادند اما در نهایت درگیر اُمیکرون شدند مطمئنا این شرایط در ایران هم ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت ها اعمال شود/ دورکاری برگردد

محدودیت ها اعمال شود/ دورکاری برگردد