مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-21سياسي

هدفگذاری گیلان برای رسیدن به جایگاه دانشگاه اسلامی نسل چهارم


سرپرست دانشگاه گیلان با تأکید بر نخبه پروری و جلوگیری از خروج نخبگان از کشور، گفت: دانشگاه گیلان برای رسیدن به جایگاه دانشگاه اسلامی نسل چهارم هدفگذاری و برنامه ریزی کرده است.

- ، فرید نجفی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه گیلان با بیان اینکه بستر توسعه علمی و پژوهشی دانشگاه گیلان در دوران مدیریت گذشته وجود داشت، اظهار کرد: امیدوارم بتوانم برنامه های مدنظر را در دوران ریاست خود محقق کنم.

سرپرست دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه دانشگاه محل حضور دانشمندان با تنوع فکری بالا است اما هدف همه آنها یکی و آن ارتقا و پیشرفت دانشگاه است، افزود: این تنوع موجب می شود که پیشرفت بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برنامه توسعه دانشگاه بر اساس رهنمودهای رهبری و اهداف توسعه علمی رییس جمهور تدوین شده است، بیان کرد: برنامه تدوین شده شش رأس دارد که هدف آن رساندن دانشگاه گیلان به دانشگاه اسلامی نسل چهارم است.

نجفی با بیان اینکه هدف ما این است که دانشگاه گیلان تأثیر جدی در استان و کشور و منطقه داشته باشد، افزود: ارتقای سطح دانشگاه گیلان جز با همکاری و همفکری تمام ارکان آن میسر نمی شود.

وی یکی از مشکلات فعلی جامعه علمی را عدم ماندگاری دانشجویان خوب اعلام کرد و افزود: دانشجویان نخبه پس از فارغ التحصیلی برای تحصیلات تکمیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری گیلان برای رسیدن به جایگاه دانشگاه اسلامی نسل چهارم

هدفگذاری گیلان برای رسیدن به جایگاه دانشگاه اسلامی نسل چهارم