مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-21سياسي

رسانه ها منصفانه نقد کنند


استاندار همدان بر نقد منصافه در جامعه رسانه تاکید کرد و گفت: امروز وظیفه رسانه ها و رسالت خبرنگاران متعهد، جلوگیری از سیاه نمایی دشمن است و در این راستا باید مطالبه گری را در کنار نقد منصفانه  داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا قاسمی فرزاد صبح روز 30 آذر ماه در مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر ، اظهار کرد: زمانی که می خواهیم مسائل و مشکلات را بیان کنیم باید توانایی ها و مثبت اندیشی را حفظ و مسائل را مطالبه گری کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال عدم خودباوری ما هستند، تصریح کرد: رسانه ها در این حوزه نقش بسیار مهمی دارند و باید رسالتشان را به صورت دقیق و حساس انجام دهند.

وی افزود: دشمنان به صورت بی رحمانه شبانه روز در تلاش برای تاخت و تاز با ما هستند تا بتوانند ما را ناتوان کنند در حالیکه ما هیچ گونه وابستگی نداریم و از هر لحاظ مستقل هستیم و وابستگی ها مربوط به دوران قبل از انقلاب بود که در جزیی ترین موضوع به غرب وابسته بودیم و خوشبختانه امروزه به تمامی توانایی ها دست یافته ایم.

قاسمی فرزاد به بحث واکسیناسیون اشاره کرد و افزود: زمانی به ما واکسن دادند که متوجه توانمندی ما در خصوص تولید واکسن شدند و این موضوع نشانگر توانایی ما در تمامی عرصه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها منصفانه نقد کنند

رسانه ها منصفانه نقد کنند