مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-21اقتصادي

پروژه تصفیه خانه هشتگرد تعیین تکلیف می شود


بحث پروژه فاضلاب و تصفیه خانه شهر هشتگرد به زودی مورد پیگیری مجدد قرار خواهد گرفت.

- ، مهدی مهرور پیش از ظهر سه شنبه در جلسه بررسی و رفع مشکلات مرتبط با آب و فاضلاب شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: در حوزه آب و فاضلاب در سطح این شهرستان مشکلاتی از قبیل احداث مخزن ذخیره آب، اصلاح و بازسازی شبکه در شهرها و روستاها، تصفیه خانه شهر هشتگرد، افزایش حق آبه از سد طالقان، تخصیص پساب تصفیه خانه شهر جدید جهت آبیاری فضای سبز، ترکیدگی ها و نشتی های سطح شهرها و روستاها و قطع انشعابات غیر مجاز وجود دارد که بایستی با همکاری آبفای استان البرز پیگیری و حل شوند.

وی افزود: بواسطه این موضوع جهت بررسی و حل مشکلات شهرها و روستاها، جلسه ای با حضور مدیرعامل آبفای استان البرز و امور آب تشکیل گردید و مسائل و مشکلات مطرح شد.

فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: در این جلسه مدیرعامل آبفای استان این نوید را داد که با پیگیری و تلاش های مدیریت آبفا، مشکلات در اسرع وقت حل شود و شاهد کمترین مشکلات در تأمین آب شهرستان ساوجبلاغ باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در هماهنگی هایی که در این جلسه با مدیران آبفا صورت پذیرفت، با شناسایی و احصای مناطقی از شهرها که بیشترین حوادث و شکستگی ها در آن اتفاق می افتد، عملیات تفکیک زون ها انجام خواهد پذیرفت و فشار آب از شبکه برداشته می شود و از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه تصفیه خانه هشتگرد تعیین تکلیف می شود

پروژه تصفیه خانه هشتگرد تعیین تکلیف می شود