مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-21اقتصادي

مطالبه گری مسئولین استانی برای ورود نام ایلام به سند آمایش ملی


استاندار ایلام در نشست شورای برنامه ریزی استان از مسئولین ارشد استان خواست تا قرار گرفتن نام استان در سند آمایش ملی را مطالبه کنند.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام در نشست شورای برنامه ریزی استان از مسئولین ارشد استان خواست تا قرار گرفتن نام استان در سند آمایش ملی را مطالبه کنند.

حسن بهرام نیا در نشست شورای برنامه ریزی استان اظهار کرد: در سند آمایش ملی، در بخش های کریدور ترانزیتی کشور و جغرافیای صنعت نفت نامی از استان ایلام نیست در صورتی که بخش قابل توجهی از منابع نفت و گاز کشور در این استان است و مرز مهران شرایط بارگیری خودروهای ترانزیتی و ارسال به بندر لاذقیه سوریه را دارد.

استاندار ایلام گفت: تمام اقدامات ما برای رسیدن استان به توسعه باید در چهارچوب سند ملی و استانی باشد اما در تهیه سند استانی موضوع انرژی از قلم افتاده است.

وی خواستار همکاری نمایندگان استان برای وارد کردن حوزه انرژی در سند آمایش ملی شد و ادامه داد: وارد کردن نام ایلام در جغرافیای صنعت نفت باید از سوی مسئولان ارشد به یک مطالبه تبدیل شود.

استاندار ایلام یکی دیگر از مباحث مغفول مانده در سند آمایش ملی را مبحث ترانزیت عنوان کرد و گفت: در شرایطی که مرز مهران ظرفیت صادرات خودروهای ترانزیتی به بندر لاذقیه سوریه را دارد، باید مطالبه کنیم که چرا نام ایلام در بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری مسئولین استانی برای ورود نام ایلام به سند آمایش ملی

مطالبه گری مسئولین استانی برای ورود نام ایلام به سند آمایش ملی