مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-21اجتماعي

تفاهمنامه ساخت سه مدرسه در شهرستان های ایرانشهر و نیکشهر امضاء شد


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: تفاهمنامه ساخت سه مدرسه با 27 کلاس درس جدید در شهرستان های ایرانشهر و نیکشهر با یکی از خیران نیک اندیش امضاء شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: تفاهمنامه ساخت سه مدرسه با 27 کلاس درس جدید در شهرستان های ایرانشهر و نیکشهر با یکی از خیران نیک اندیش امضاء شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- رضا سرحدی نیا افزود: بر اساس این تفاهمنامه قرار است 2 مدرسه در شهرستان ایرانشهر و یک مدرسه در شهر بنت شهرستان نیکشهر ساخته شود.

وی افزود: یک مدرسه 6 کلاسه در روستای سرزه با زیربنای 500 مترمربع و یک مدرسه 9 کلاسه با زیربنای 950 مترمربع در شهرستان ایرانشهر ساخته خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین مدرسه 12 کلاسه با یک هزار و 250 متر مربع فضای آموزشی در شهر بنت شهرستان نیکشهر تعهد دیگر این خیر است.

وی با بیان اینکه این مدارس با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان احداث خواهند شد، گفت: این خیر نیک اندیش پیش از این نیز 10 باب مدرسه با تعداد 41 کلاس و 2 خوابگاه دانش آموزی در استان ساخته بود.

سرحدی نیا با بیان اینکه چالش های زیادی در زمینه کمبود فضای آموزشی در سیستان و بلوچستان وجود دارد، افزود: رشد بالای جمعیت دانش آموزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهمنامه ساخت سه مدرسه در شهرستان های ایرانشهر و نیکشهر امضاء شد

تفاهمنامه ساخت سه مدرسه در شهرستان های ایرانشهر و نیکشهر امضاء شد