مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-21سياسي

برپایی نمایشگاه «بصیرت فاطمی» در آستان امامزاده سید معصوم(ع) قم


مسئول گروه جهادی رشد از برگزاری نمایشگاه کوچه های بنی هاشم و سبک زندگی فاطمی با عنوان «بصریت فاطمی» در آستان مقدس امامزاده سیدمعصوم (ع) قم از دوم دی ماه خبر داد و گفت: - حجت الاسلام حسنعلی خویینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: امسال نمایشگاه کوچه های بنی هاشم و به صورت جهادی صفر تا صد کار را انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه وجه تمایز این نمایشگاه به شکل و شمایل و ساخت ظرافت های هنری آن نیست، تصریح کرد: یکی از وجوه تمایز نمایشگاه برپایی هرساله آن در نقاط مختلف محلات محروم استان قم است که جابه جایی نمایشگاه کار بسیار دشواری می باشد.

  خویینی راه شهدا را در امتداد حرکت حضرت زهرا (س) دانست و افزود: دیگر وجه تمایز این نمایشگاه، وجود نقطه اشتراک میان سیره زندگانی شهدا و سبک زندگی حضرت زهرا (س) است و سال گذشته این نمایشگاه با موضوع سردار شهید سلیمانی دنبال شد.

وی با تاکید بر اینکه هر صنفی از مردم جهادگرانه و عاشقانه گوشه ای از کار برپایی این نمایشگاه را به عهده گرفته اند، خاطرنشان کرد: بیش از 30 دانش آموز و نوجوان بسیجی با عشق و علاقه به حضرت زهرا (س) و کاملا خودجوش در برپایی و راه اندازی نمایشگاه کوچه های بنی هاشم فعالیت می کنند که حقیقتا حرکتی بسیار زیبا و دلگرم کننده برای سایر جهادگران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه «بصیرت فاطمی» در آستان امامزاده سید معصوم(ع) قم

برپایی نمایشگاه «بصیرت فاطمی» در آستان امامزاده سید معصوم(ع) قم