مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-21سياسي

شورای شهر بوشهر مسئله محور حرکت کند/ لزوم پرهیز از تقابل و اختلاف


نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: شورای شهر بوشهر مسئله محور حرکت کند و به دور از اختلاف به مردم خدمت کند.

- ، عبدالکریم جمیری صبح سه شنبه در نشست هم اندیشی برای رسیدگی به مشکلات شهر بوشهر اظهار داشت: وظیفه ما مسئولین است که برای حل مسائل و مشکلات مردم گام برداریم.

وی افزود: همه ما در هر جایگاه و مسئولیتی که برعهده می گیریم یک وظیفه بیشتر نداریم و آن خدمتگزاری به مردمی است که شکل دهنده و قوام بخش نظام هستند و این مهمترین وظیفه مسئولین است که باید در پیشگاه خداوند متعال، شهدا و مردم عزیز پاسخگوی آن باشند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کوتاه بودن دوره مسئولیت و لزوم استفاده حداکثری از همه ظرفیت ها برای خدمت به مردم بیان کرد: در راستای انجام این وظیفه مهم باید در بین مسئولین هم افزایی شکل بگیرد و از همه توانمندی ها استفاده شود.

وی ادامه داد: از ابتدای دوره نمایندگی دیدارهای منظمی با آحاد مردم و نمایندگان محلی داشته ام و از طریق آنها با مسائل و مشکلاتی که گریبانگیر اقشار مختلف و آحاد جامعه است آشنا شده و برای حل مشکلات در حد توانمندی ها و ظرفیت های که وجود دارد تلاش کرده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر بوشهر مسئله محور حرکت کند/ لزوم پرهیز از تقابل و اختلاف

شورای شهر بوشهر مسئله محور حرکت کند/ لزوم پرهیز از تقابل و اختلاف