مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-21اجتماعي

چمران: شورای شهر برای همه موارد شهر می تواند طبق قانون تصمیم بگیرد


رییس شورای شهر تهران با اشاره به جزییات صحن امروز شورای شهر گفت: شورا برای همه موارد شهر می تواند طبق قانون تصمیم بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس کامل به نمایشگاه شهر افتاب منتقل شوند و انجام این مسئله قطعی است البته کمیته هم برای این کار با حضور رییس پلیس راهنمایی و رانندگی، نمایندگی شورا و شهرداری، اتاق بازرگانی و نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب و تهران برگزار می شود و تصمیم گرفته خواهد شد که نمایشگاه ها با چه اولویتی به شهر آفتاب منتقل شوند.

وی افزود: از سال جدید به طور کلی قراردادی  در نمایشگاه بین المللی تهران بسته نمی شود مگر اینکه شرایط خاصی باشد و بر همین اساس نمایشگاه ها به تدریج به شهر آفتاب منتقل می شوند البته افزایش ظرفیت نمایشگاه شهر آفتاب ضرورت دارد و حداقل 120 هزار متر زیر بنا در شهر آفتاب نیاز داریم.

رییس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: انشاءالله با انتقال تدریجی همه نمایشگاه ها از نمایشگاه بین المللی تهران به شهر آفتاب شاهد کاهش ترافیک و آلودگی هوا در تهران خواهیم بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شورای شهر می تواند به تنهایی در این زمینه تصمیم بگیرد، گفت: شورا برای همه موارد شهر می تواند طبق قانون تصمیم بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: شورای شهر برای همه موارد شهر می تواند طبق قانون تصمیم بگیرد

چمران: شورای شهر برای همه موارد شهر می تواند طبق قانون تصمیم بگیرد