مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-21سياسي

سیمان تهران اگر به فعالیت ادامه دهد، باید با مردم مجاور تطبیق یابد


رییس شورای اسلامی شهرستان ری با تاکید بر اینکه سیمان تهران اگر می خواهد به فعالیت ادامه دهد باید با مردم مجاور تطبیق یابد گفت: با اقدامات قانونی و لازم باید ملزومات برای سیمان تهران فراهم شود تا این کارخانه بداند باید با مردم مجاور خود را تطبیق دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری جعفر شربیانی رییس شورای اسلامی شهرستان ری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت کارخانه سیمان تهران در محدوده شهرستان ری و آلودگی های آن برای مردم منطقه اظهار کرد: از ابتدای دوره ششم نظر خود را در زمینه همجواری مردم و کارخانه اعلام نموده و همچنان نیز بر آن پایبند هستم.

وی گفت: کارخانه سیمان تهران در حدود سال های 1335 در آن محدوده استقرار یافته که خارج از بافت شهری بوده اما در ادوار گذشته شهرری گسترش یافته و تا مجاورت کارخانه سیمان تهران رسیده است.

رییس شورای اسلامی شهرستان ری ادامه داد: کارخانه سیمان در سال های نخست در حدود 30 کیلومتر با بافت شهری و روستایی فاصله داشته است اما باید توجه داشت که در ابتدای کار یک واحد تولید بوده در صورتی که در حال حاضر 8 واحد تولیدی در این کارخانه وجود دارد که 6 واحد آن فعالیت دارند.

شربیانی با بیان اینکه در شرایط اقتصادی فعلی شایسته نیست که مانع فعالیت کارخانه بزرگ سیمان باشیم تصریح کرد: تعداد قابل توجهی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیمان تهران اگر به فعالیت ادامه دهد، باید با مردم مجاور تطبیق یابد

سیمان تهران اگر به فعالیت ادامه دهد، باید با مردم مجاور تطبیق یابد