مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-21اقتصادي

مسیر حرکت همراه اول در راستای نگاه آینده دنیا است


مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی اقدامات همراه اول در زمینه توسعه پلتفرم های دیجیتال را در مسیر نگاه آینده دنیا دانست و تیم مدیریتی را به ادامه این مسیر تشویق کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، پرداخت.

اخوان بهابادی همچنین عنوان کرد: ظرف دو سال گذشته شاهد رشد 2.

5 برابری مصرف اینترنت موبایل در کشور بودیم و میزبانی ترافیک داخلی روی شبکه ما از 30 به حدود 600 گیگابیت بر ثانیه در دیتاسنترهای توزیع شده همراه اول که در بالاترین سطح استانداردهای جهانی طراحی شده اند، رسید.

شاد گل سرسبد پلتفرم های دیجیتالی کشور مدیرعامل همراه اول همچنین شکسته شدن رکورد ترافیکی واتساپ در کشور توسط یک پلتفرم دیجیتال بومی را نیز بخش دیگری از دستاوردهای تیم فنی و نخبگانی همراه اول دانست و ابراز کرد: افق دید ما همواره به سمت رشد و توسعه متوازن در بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران بوده است و بر همین اساس با توسعه پلتفرم دیجیتال شاد توانستیم علاوه بر ثبت این رکورد قابل توجه، اقدامی عملی در فضای دیجیتالی کشور داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه شاد فعل خواستن، توانستن است را صرف کرد و بعد مدت زمان کوتاهی از شروع فعالیتش به یکی از بزرگترین دستاوردهای نظام در ایام کرونا تبدیل شد، گفت: تمامی سرمایه گذاری های لازم برای توسعه این پلتفرم دیجیتال که اجازه نداد امر آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر حرکت همراه اول در راستای نگاه آینده دنیا است

مسیر حرکت همراه اول در راستای نگاه آینده دنیا است