مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-21سياسي

رسانه ها مقابل سیاه نمایی دشمن روشنگری کنند


استاندار همدان با بیان اینکه امروز رسالت رسانه ها مقابله با سیاه نمایی دشمن و روشنگری است گفت: مطالبه گری و نقد متفاوت از سیاه نمایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف دشمنان برای مقابله با ایران اسلامی اظهار کرد: دشمنان در جریان هجمه های خود علیه کشور قصد القای ناتوانی حکومت اسلامی در مدیریت جامعه را دارند که رسانه ها باید این سیاه نمایی را با بیان نقاط قوت پاسخ دهند.

وی ادامه داد: امروز به نقطه ای رسیده ایم که با بزرگترین تکنولوژی ها با دشمنان هماوردی می کنیم و در برخی موضوعات با کشورهای پیشرفته دنیا در رقابت هستیم، همین که با وجود فشار همه جانبه دشمن به نقطه خودتکایی رسیده و روی پای خود ایستاده ایم بزرگترین دستاورد و ارزش برای ماست.

استاندار همدان با بیان اینکه امروز 42 سال است که تحت تحریم های ظالمانه دشمنان هستیم اما با اقتدار مقابل آنها ایستاده ایم گفت: جمهوری اسلامی با اتکا به داخل توانست زیر فشار این تحریم ها روی پای خود بایستد.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه و رسالت رسانه های ما این است که جلوی سیاه نمایی ها را بگیرند، مطالبه گری و نقد را متفاوت از سیاه نمایی عنوان کرد و گفت: باید ضمن بیان مشکلات، از نقاط قوت کشور و دستاوردها نیز سخن به میان آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها مقابل سیاه نمایی دشمن روشنگری کنند

رسانه ها مقابل سیاه نمایی دشمن روشنگری کنند