مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-21اقتصادي

حذف ارز 4200 تومانی دست دلالان را از بازار دارو کوتاه می کند


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری با تشریح سازو کار جدید دولت در حذف ارز دولتی و اعطای ما به تفاوت به صورت یارانه گفت: این مسئله در بحث دارو به به نفع بیماران و به ضرر دلالان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی شهریارپور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری در خصوص حذف ارز دولتی گفت: ارز 4 هزار و 200 تومانی حذف نخواهد شد بلکه برای جلوگیری از رانت و فسادی که با 2 نرخی شدن آن ایجاد شده، مساعدت مالی دولت برای ارزان تر شدن کالاهای ضروری از جمله دارو به نیازمندان آن کالا به صورت یارانه اعطا می شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مثلا در بحث دارو بنا شده ما به تفاوت قیمت آزاد و دولتی به بیماران خاصی که نیازمند آن دارو هستند با ساز و کاری تعریف شده برسد که در صورت تحقق این مسئله دست بسیاری از دلالان از بازار دارو کوتاه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص سایر کالاهای اساسی نیز چنین ساز و کاری در دست اقدام است تا دیگر شاهد ایجاد بازارهای سیاه و کاسبی عده ای سودجو نشویم.

هدف گذاری افزایش 8 درصدی شاخص رشد اقتصادی در سال 1401 وی در ادامه با اشاره به کاهنده بودن نرخ رشد اقتصادی کشور در سال های گذشته اظهار داشت: شاخص رشد اقتصادی کشور در سال جدید 8 درصد هدف گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ارز 4200 تومانی دست دلالان را از بازار دارو کوتاه می کند

حذف ارز 4200 تومانی دست دلالان را از بازار دارو کوتاه می کند