مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-21اقتصادي

ورود سپاه بیت المقدس به رفع موانع تولید و ایجاد فضای کسب و کار در کردستان


مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه بیت المقدس گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رفع موانع تولید، سپاه به جد ورود کرده تا ضمن رفع موانع تولید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس لز سنندج، مهدی مه تابانی مسئول سازمان نیز رفع می کنیم.

وی به تقویت و راه اندازی 4 گروه تخصصی پشتیبانی و مانع زدایی در استان اشاره کرد و افزود: این 4 گروه در حوزه های زیرساخت، تحقیق و توسعه، قوانین مقرارات و حقوق، تجارت و بازار و در نهایت مالی و بانکی فعالیت دارند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه 7 درصد منابع معدنی جهان در ایران وجود دارد اظهار داشت: 20 درصد مجموع منابع معدنی کشور نیز در استان کردستان وجود دارد.

سرهنگ مه تابانی با اشاره به اینکه برای ایجاد اشتغال پایدار در استان فعالیت های زیادی انجام شده است گفت: قرار است منابع مرزی در مرزهای استان احصا شود و جهت توسعه استان در اختیار سرمایه گذار قرار گیرد.

مه تابانی با بیان اینکه 10 دفتر و کانون بسیج مهندسین صنعت در شهرستان های استان فعال است بیان کرد: سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه بیت المقدس در تمام شهرستانی استان و حتی کشور نیز دفتر دارد که به صورت 24 ساعته در اختیار سازمان صمت است تا مشکلات واحدها بررسی و رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سپاه بیت المقدس به رفع موانع تولید و ایجاد فضای کسب و کار در کردستان

ورود سپاه بیت المقدس به رفع موانع تولید و ایجاد فضای کسب و کار در کردستان