مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-21اقتصادي

تجلی یلدای مهربانی در نوع دوستی خیرین سلامت ملایر


رییس مجمع خیرین سلامت ملایر از اهدای 50 بسته سبد کالا هر بسته به ارزش 10 میلیون ریال ‏توسط خیرین نوع دوست این شهرستان در حوزه سلامت به نیازمندان همزمان با شب یلدا خبر داد.

- تجلی " یلدای مهربانی" در نوع دوستی خیرین سلامت ملایر ایسنا/همدان رییس مجمع خیرین سلامت ملایر از اهدای 50 بسته سبد کالا هر بسته به ارزش 10 میلیون ریال ‏توسط خیرین نوع دوست این شهرستان در حوزه سلامت به نیازمندان همزمان با شب یلدا خبر داد.

‏ دکتر عباس آذرهمایون در گفت وگو با ایسنا، در این رابطه افزود: ظهر امروز به مناسبت آیین و جشن شب یلدا با سخاوت و منش کریمانه جمعی از اعضای مجمع، 50 بسته سبد کالا هر بسته به ارزش 10 میلیون ریال و هر پک شامل‎‎ برنج پنج کیلوگرمی، ‎دو عدد روغن، یک قوطی رب گوجه فرنگی، دو کیلوگرم شکر، دو کیلو و نیم‎ ‎قند، دو بسته ماکارانی و یک کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی با بیان اینکه 43 دست کاپشن اهدایی هر دست به ارزش پنج میلیون ریال از دیگر کمک های امروز خیرین سلامت ملایر به شمار می رود، اظهارکرد: این بسته ها که در مجموع به ارزش 250 میلیون ریال است، به مناسبت شب یلدا در بین بیماران سخت درمان نیازمند به همت شما ‏خیرین نیک اندیش و زحمات واحد مددکاری مجمع خیرین سلامت، تهیه و توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلی یلدای مهربانی در نوع دوستی خیرین سلامت ملایر

تجلی یلدای مهربانی در نوع دوستی خیرین سلامت ملایر