مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-21سياسي

تمامی سربازان تا پایان 1401 تحت پوشش آموزش مهارتی قرار می گیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ محمدجواد زاده کمند سه شنبه در نشست شورای عالی قرارگاه مهارت آموزی نیرو های مسلح خوزستان در مجتمع فجر سپاه در اهواز اظهار داشت: - فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو های مسلح گفت: در چارچوب اهداف بلندمدت طرح مهارت آموزی سربازان پیش بینی می شود تا پایان سال 1401 تمامی سربازان وظیفه تحت پوشش آموزش مهارتی قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ محمدجواد زاده کمند سه شنبه در نشست شورای عالی قرارگاه مهارت آموزی نیرو های مسلح خوزستان در مجتمع فجر سپاه در اهواز اظهار داشت: علاوه بر نقش آفرینی جوانان در دفاع و امنیت و همچنین نظم و انضباط اجتماعی، مهارت آموزی نیز یکی از اقدامات موثری است که در دوران خدمت سربازی می توانند سپری کنند.

وی افزود: سربازان در دوره های مهارت آموزی زمینه اشتغال برای دوران پس از خدمت را نیز برای ورود به بازار کار برای خود ایجاد می کنند.

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو های مسلح تصریح کرد: تاکنون در مجموعه سپاه خوزستان در این زمینه اقدامات موثری صورت گرفته که جای امیدواری است تا تحقق این کارکرد را در سال های آینده با کیفیت بالاتری شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی سربازان تا پایان 1401 تحت پوشش آموزش مهارتی قرار می گیرند

تمامی سربازان تا پایان 1401 تحت پوشش آموزش مهارتی قرار می گیرند