مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-21فرهنگي

مسائل بدون هنر حل نمی شود/ تدوین سند زیست بوم فرهنگی استان


یاسوج_ رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسائل و مصائب بدون توجه به فرهنگ و هنر حل نمی شود و باید در این راستا توجه ویژه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شریف اسلامی ظهر سه شنبه در آیین تجلیل از هنرمندان، در یاسوج افزود: هنرمندان استان در سال های اخیر درخشش خوبی در سطوح بین المللی داشته و جوایز مختلفی را به دست آوردند.

اسلامی با بیان اینکه حضور و موفقیت هر ساله هنرمندان استان در جشنواره های ملی رقم خورده است، اظهار کرد: در سال های اخیر در سطح بین المللی نیز آثاری همچون محراب آرامش 50 جشنواره را تجربه کرده است.

وی افزود: همچنین در جشنواره هندوستان 70 اثر از 22 کشور حضور یافت که از این تعداد 10 اثر مربوط به کشور بوده و هشت اثر متعلق به حوزه هنری بوده که ما در این جشنواره موفق به کسب عنوان شدیم.

اسلامی با تاکید بر اینکه باید قدر این هنر و استعداد را بدانیم، اظهار داشت: استعدادهای بکری در استان داریم که مسئولین توجه مطلوبی به آن ندارند و با وجود نیست های زیرساختی.

فرهنگ سراها و مجموعه ها به تولید محتوا می پردازند.

رییس حوزه هنری استان گفت: هنرمندان ما گل بی منت باران هستند، اما امیدواریم حمایت مطلوبی نیز شکل بگیرد.

اسلامی به اعتبارات اندک حوزه هنری استان اشاره کرد و گفت: اعتبارات ما به 200 یا 300 میلیون تومان در سال نمی رسد و مشکلات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل بدون هنر حل نمی شود/ تدوین سند زیست بوم فرهنگی استان

مسائل بدون هنر حل نمی شود/ تدوین سند زیست بوم فرهنگی استان